Page Header Logo
TEI of Athens eJournals

Σύγκριση των προτάσεων προσέγγισης του πολλαπλασιασμού σε σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (NCTM & ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ) για την προσχολική και πρωτοσχολική βαθμίδας

Κατερίνα Καπέλου

Abstract


Τα τελευταία χρόνια μέσα στα πλαίσια της μεταρρύθμισης των «μοντέρνων μαθηματικών» έγινε προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το θέμα της αποτυχίας στα μαθηματικά. Αρκετές ερευνητικές εργασίες ανέδειξαν τη διαμόρφωση νέων αντιλήψεων και ρευμάτων, που είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό την θέση, ότι: στη διαμόρφωση της μαθηματικής παιδείας των πολιτών συμβάλλουν από κοινού όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης (Καλαβάσης 2002-2003). Το σημαντικό ερευνητικό έργο είχε σαν αποτέλεσμα την ανάλογη διαμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, τα οποία σχεδιάσθηκαν έτσι ώστε να απαντούν σε θεμελιώδη ερωτήματα με σκοπό την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση των παιδιών στα Μαθηματικά (Χατζηγεωργίου 1998)

Keywords


μαθηματικά, προσχολική αγωγή, Πρωτοσχολική βαθμίδα, αναλυτικά προγράμματα, ΑΠΣ, ΔΕΠΠΣ, NCTM

Full Text: PDF (ελληνικά)

DOI: 10.26265/e-jst.v5i1.632

Refbacks

  • There are currently no refbacks.

The application for presenting electronic journals TEI developed within subproject 2 "electronic publishing service" the Act "Development Services Digital Library of TEI" and financed by the operational program "Digital Convergence", NSRF 2007-2013.