Σύγκριση των προτάσεων προσέγγισης του πολλαπλασιασμού σε σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (NCTM & ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ) για την προσχολική και πρωτοσχολική βαθμίδας
Abstract
Τα τελευταία χρόνια μέσα στα πλαίσια της μεταρρύθμισης των «μοντέρνων μαθηματικών» έγινε προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το θέμα της αποτυχίας στα μαθηματικά. Αρκετές ερευνητικές εργασίες ανέδειξαν τη διαμόρφωση νέων αντιλήψεων και ρευμάτων, που είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό την θέση, ότι: στη διαμόρφωση της μαθηματικής παιδείας των πολιτών συμβάλλουν από κοινού όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης (Καλαβάσης 2002-2003). Το σημαντικό ερευνητικό έργο είχε σαν αποτέλεσμα την ανάλογη διαμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, τα οποία σχεδιάσθηκαν έτσι ώστε να απαντούν σε θεμελιώδη ερωτήματα με σκοπό την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση των παιδιών στα Μαθηματικά (Χατζηγεωργίου 1998)
Keywords
μαθηματικά, προσχολική αγωγή, Πρωτοσχολική βαθμίδα, αναλυτικά προγράμματα, ΑΠΣ, ΔΕΠΠΣ, NCTM
DOI: 10.26265/e-jst.v5i1.632
Refbacks
- There are currently no refbacks.