Page Header Logo
TEI of Athens eJournals

Αξιολόγηση ενός μαθήματος από την πλευρά των φοιτητών

Χρήστος Κοίλιας

Abstract


Η αποτίμηση της ικανοποίησης των φοιτητών είναι βασικής σημασίας για κάθε τριτοβάθμιο ίδρυμα, διότι συμβάλει στη βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσής του και ενδυναμώνει την εικόνα του, προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις προσδοκίες των φοιτητών του. Η εργασία αυτή παρουσιάζει μια πρωτότυπη μελέτη, η οποία μετρά την ικανοποίηση των φοιτητών του Τμ. Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας από ένα μάθημα του προγράμματος σπουδών. Τα δεδομένα της δημοσκόπησης επεξεργάστηκαν με ένα σύνολο ισχυρών μεθόδων ποιοτικής ανάλυσης παλινδρόμησης. Τα πιο σημαντικά αποτελέσματα επικεντρώνονται στον προσδιορισμό των ισχυρών και αδύνατων σημείων των παραμέτρων ποιότητας του μαθήματος, σύμφωνα με τη μεθοδολογία MUSA. Τέλος, συμπεριλαμβάνονται προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας και απόδοσης του συγκεκριμένου μαθήματος

Keywords


αξιολόγηση, στατιστική, μέθοδος MUSA

Full Text: PDF (ελληνικά)

DOI: 10.26265/e-jst.v2i1.559

Refbacks

  • There are currently no refbacks.

The application for presenting electronic journals TEI developed within subproject 2 "electronic publishing service" the Act "Development Services Digital Library of TEI" and financed by the operational program "Digital Convergence", NSRF 2007-2013.