Διερευνωντας τις πρώιμες απόψεις των φοιτητών για τις εκπαιδευτικές χρήσεςι των τρισδιάστατων εικονικών περιβαλλόντων πολλών χρηστών
Abstract
Η μελέτη εξετάζει τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις πρώιμες προθέσεις των φοιτητών των Παιδαγωγικών Τμημάτων να χρησιμοποιήσουν τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών όταν θα εργάζονται ως δάσκαλοι. Η υποκειμενική αντίληψη χρησιμότητας, η υποκειμενική αντίληψη ευκολίας χρήσης, η υποκειμενική ικανότητα χρήσης, η στάση απέναντι στη χρήση, καθώς επίσης και η πρόθεση χρήσης,
χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία ενός ερμηνευτικού μοντέλου το οποίο στηρίχθηκε στο Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας. Δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου από 400 φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η ανάλυσή τους έδειξε ότι 5 από τα 6 ερευνητικά ερωτήματα μπορούσαν να υποστηριχθούν. Παρότι ένα σχετικά μικρό ποσοστό της πρόθεσης χρήσης μπόρεσε να ερμηνευτεί (41%), εντούτοις ένα πολύ σημαντικό ποσοστό της στάσης απέναντι στη χρήση (60%) ερμηνεύεται από την ισχυρή επίδραση που έχουν επάνω σε αυτόν τον παράγοντα η υποκειμενική αντίληψη ευκολίας χρήσης και δευτερευόντως η υποκειμενική αντίληψη για τη χρησιμότητα των ΕΠΠΧ. Η εργασία ολοκληρώνεται με την ανάλυση της σημασίας των αποτελεσμάτων.
Keywords
DOI: 10.26265/e-jst.v12i1.3125
Refbacks
- There are currently no refbacks.