Σχεδιασμός και μερική υλοποίηση του προγράμματος CLILIOP: Αποτελέσματα από το πρώτο στάδιο εφαρμογής του
Abstract
Η μελέτη παρουσιάζει το σχεδιασμό και τα πρώτα αποτελέσματα από τη μερική υλοποίηση του προγράμματος Content and Language Integrated Learning in
OpenSimulator Project-CLILiOP, για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές του δημοτικού, με τη χρήση εφαρμογής τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος πολλών χρηστών. Το θεωρητικό υπόβαθρο του προγράμματος ήταν η μέθοδος CLIL και ο δομητισμός. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας την ανοιχτή πλατφόρμα OpenSimulator. Το γνωστικό αντικείμενο που επιλέχθηκε ήταν η γεωγραφία. Κατασκευάστηκε ένα εικονικό νησί, στο οποίο οι χρήστες μαθητές μπορούσαν να περιηγηθούν ελεύθερα, αναζητώντας, συλλέγοντας και ανταλλάσσοντας πληροφορίες στα αγγλικά, όσον αφορά γεωγραφικούς όρους και οικοσυστήματα. Στην παρούσα φάση έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του εικονικού κόσμου και η εφαρμογή χρησιμοποιήθηκε δοκιμαστικά από ομάδα μαθητών της Έκτης δημοτικού. Η αρχική ανάλυση των δεδομένων δείχνει ότι τα μαθησιακά αποτελέσματα του CLILiOP είναι καλύτερα σε σύγκριση με συμβατικό τρόπο διδασκαλίας του ίδιου γνωστικού αντικειμένου
Keywords
DOI: 10.26265/e-jst.v11i2.3101
Refbacks
- There are currently no refbacks.