Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τα online ταξιδιωτικά γραφεία
Abstract
Η ταχεία ανάπτυξη της προσφοράς και της ζήτησης για το τουριστικό προϊόν καθιστά σημαντικές τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας (ΤΠ) με αποτέλεσμα να διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στο μάρκετινγκ, τη διανομή, την προώθηση και το συντονισμό του. Οι ΤΠ επηρεάζουν τη στρατηγική διαχείριση και το μάρκετινγκ των σύγχρονων οργανισμών όπως για παράδειγμα τη διάχυση των καλύτερων επιχειρηματικών πρακτικών σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ΤΠ είναι ένα από τα κύρια βασικά μέσα που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Ο αρχικός σκοπός για την υιοθέτηση συστημάτων ΤΠ ήταν απλά να παρέχουν ένα αυτόματο μέσο αποθήκευσης και διαχείρισης δεδομένων, για παράδειγμα σχετικά με τις πτήσεις και τη διαμονή των τουριστών. Ταυτόχρονα, οι ΤΠ στον τουριστικό τομέα επιτρέπουν την αύξηση του όγκου των συναλλαγών που πρέπει να διεκπεραιωθούν γρήγορα και αποτελεσματικά. Η έρευνα αφορά την μέτρηση ικανοποίησης των πελατών από τα Ελληνικά online ταξιδιωτικά γραφεία. Για τη συλλογή των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο με στόχο την καλύτερη καταγραφή των απόψεων των πελατών σχετικά με τις υπηρεσίες συνολικά,
καθώς και τα επίπεδα ικανοποίησης τους σε συγκεκριμένες πτυχές των υπηρεσιών. Η έρευνα διεξήχθη από το Σεπτέμβριο έως και το Νοέμβριο του 2014.
Keywords
DOI: 10.26265/e-jst.v11i2.3095
Refbacks
- There are currently no refbacks.