Στατιστική διερεύνηση των απόψεων των μαθητών για την αναγκαιότητα εισαγωγής μαθήματος για τον ενεργειακό σχεδιασμό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Abstract
Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τις απόψεις των μαθητών σχετικά με την αναγκαιότητα εισαγωγής μαθήματος για τον ενεργειακό σχεδιασμό στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας. Για να καταστεί δυνατό αυτό, δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο αναρτήθηκε στο διαδίκτυο μέσω του οποίου οι μαθητές είναι σε θέση να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Οι απαντήσεις των μαθητών παρουσιάζονται σε πίνακες και διαγράμματα από τα στοιχεία των οποίων είμαστε σε θέση να κάνουμε μια διερεύνηση και συνολική αποτίμηση μετά από στατιστική ανάλυση ώστε να εξάγουμε τα συμπεράσματά μας. Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι οι μαθητές δεν θεωρούν αναγκαία την εισαγωγή του μαθήματος στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Keywords
Ενεργειακός σχεδιασμός, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, απόψεις μαθητών, στατιστική έρευνα
DOI: 10.26265/e-jst.v11i1.3089
Refbacks
- There are currently no refbacks.