Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην Δ' τάξη δημοτικού
Abstract
Η παρούσα εργασία αφορά στη διαδικασία σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης μιας πολυμεσικής εφαρμογής για παιδιά της Δ’ δημοτικού. Πρόκειται για μια εφαρμογή υποστήριξης της διδασκαλίας των Μαθηματικών και απευθύνεται σε μαθητές της Δ΄ τάξης δημοτικού σχολείου. Η επιλογή του περιεχομένου και κυρίως η δομή του λογισμικού στηρίχθηκε στο σχολικό βιβλίο και στο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε με την βοήθεια της Visual Basic 2010 και παρουσιάζει με δυναμικό και αλληλεπιδραστικό τρόπο, δραστηριότητες για τους μαθητές, αναπτύσσοντας έτσι την κριτική τους σκέψη. Το λογισμικό κατά τη διαδικασία αξιολόγησής του παρουσιάστηκε σε μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου, των αντίστοιχων τμημάτων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Περάμου και αξιολογήθηκαν από τους παραπάνω με τη διαδικασία συμπλήρωσης ερωτηματολογίων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες είναι θετικοί σε τέτοιου είδους εφαρμογές, και ότι οι συγκεκριμένες εφαρμογές είναι εύχρηστες, καλύπτουν τους εκπαιδευτικούς στόχους των Μαθηματικών και είναι κατάλληλες να αξιοποιηθούν από τους μαθητές.
Keywords
DOI: 10.26265/e-jst.v10i5.3081
Refbacks
- There are currently no refbacks.