Page Header Logo
TEI of Athens eJournals

Η συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην τουριστική προβολή: το Σκανδιναβικό παράδειγμα

Δημήτριος Μυλωνόπουλος, Αικατερίνη Κοντουδάκη

Abstract


Βασική παράμετρος για την τουριστική ανάπτυξη μιας χώρας είναι η προβολή της στο εξωτερικό. Για την αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή απαιτείται η συνεργασία του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα της χώρας. Οι Σκανδιναβικές χώρες έχουν διαμορφώσει ένα συγκεκριμένο τρόπο συνεργασίας του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα τουρισμού ώστε να μπορεί να αναδειχθεί ως παράδειγμα για άλλες χώρες. Αυτό το Σκανδιναβικό παράδειγμα αναλύεται στην παρούσα μελέτη

Keywords


συνεργασία δημοσίου – ιδιωτικού τομέα, τουριστική προβολή, Σκανδιναβικές χώρες

Full Text: PDF (ελληνικά)

DOI: 10.26265/e-jst.v6i1.672

Refbacks

  • There are currently no refbacks.

The application for presenting electronic journals TEI developed within subproject 2 "electronic publishing service" the Act "Development Services Digital Library of TEI" and financed by the operational program "Digital Convergence", NSRF 2007-2013.