Η συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην τουριστική προβολή: το Σκανδιναβικό παράδειγμα
Abstract
Βασική παράμετρος για την τουριστική ανάπτυξη μιας χώρας είναι η προβολή της στο εξωτερικό. Για την αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή απαιτείται η συνεργασία του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα της χώρας. Οι Σκανδιναβικές χώρες έχουν διαμορφώσει ένα συγκεκριμένο τρόπο συνεργασίας του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα τουρισμού ώστε να μπορεί να αναδειχθεί ως παράδειγμα για άλλες χώρες. Αυτό το Σκανδιναβικό παράδειγμα αναλύεται στην παρούσα μελέτη
Keywords
συνεργασία δημοσίου – ιδιωτικού τομέα, τουριστική προβολή, Σκανδιναβικές χώρες
DOI: 10.26265/e-jst.v6i1.672
Refbacks
- There are currently no refbacks.