Ανοικτή Πρόσβαση
Συνδρομητική Πρόσβαση
Συμβουλευτική για τους μαθητές νοσηλευτικής: Πολυτέλεια ή ανάγκη
Περίληψη
Σε αυτό το άρθρο διερευνώνται οι ανάγκες των μαθητών νοσηλευτικής για συμβουλευτική και ο ρόλος των εκπαιδευτών νοσηλευτικής ως σύμβουλοι νοσηλευτικής. Από τη διαθέσιμη βιβλιογραφία προκύπτει ότι οι μαθητές νοσηλευτικής εκτίθενται σε στρεσογό- νες καταστάσεις και βιώνουν stress κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους. To stress είναι δυνατόν να μειωθεί με την υποστήριξη και βοήθεια της διαδικασίας της συμβουλευτικής. Ο ρόλος των εκπαιδευτών νοσηλευτικής ως σύμβουλοι είναι ουσιώδης για τους μαθητές νοσηλευτικής και απαιτείται να έχουν οι εκπαιδευτές τα προσόντα, τα προσωπικά χαρακτηριστικά και την εκπαίδευση συμβουλευτικής ώστε να βοηθώνται οι μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης τους
DOI: 10.18780/hjn.v36i2.2146
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.