Λογότυπο Κεφαλίδας Σελίδας
TEI of Athens eJournals
Ανοικτή Πρόσβαση Ανοικτή Πρόσβαση  Περιορισμένη Πρόσβαση Συνδρομητική Πρόσβαση

Διαφοροποίηση και διασφάλιση ποιότητας σε προϊόντα και υπηρεσίες υγείας

Ελένη Λαχανά, Ευαγγελία Κοτρώτσιου

Περίληψη


Η ποιότητα ως διαχρονική προσδοκία, και σήμερα πλέον καθολικό αίτημα κυρίως στις υπηρεσίες υγείας, αποτελεί πλεονέκτημα στρατηγικής σημασίας για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων ή των υπηρεσιών και συνεπώς για την επιβίωση, την εξέλιξη και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης και οργανισμού, καθώς και τον πιο σύγχρονο, ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο διοίκησής τους. Η έννοια της ποιότητας επηρεάζει με διαφορετικό τρόπο μια μονάδα παραγωγής προϊόντων και διαφορετικά μια μονάδα φροντίδας υγείας. Οι ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες που διαφοροποιούν τα προϊόντα από τις υπηρεσίες διαφοροποιούν και την προσέγγιση, την πιστοποίηση και την αξιολόγηση της ποιότητας αυτών. Η προσφορά, η ζήτηση, τα οφέλη και οι επιπτώσεις από την ποιότητα είναι διαφορετικά. Από τη μία, ο άνθρωπος και το αγαθό «υγεία» είναι μοναδικά. ξεχωριστά και απαιτούν ειδική μεταχείριση και τα οφέλη ή οι επιπτώσεις από την ποιότητα αφορούν άμεσα στον άνθρωπο- από την άλλη, τα προϊόντα είναι υλικά αγαθά και τα οφέλη ή οι επιπτώσεις από την καλή ή κακή ποιότητα αντίστοιχα αφορούν έμμεσα τους ανθρώπους που τα παράγουν

Λέξεις κλειδιά


ποιότητα, διασφάλιση ποιότητας, έλεγχος ποιότητας, κριτήρια ποιότητας

Πλήρες Κείμενο: PDF

DOI: 10.18780/hjn.v41i3.2371

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.

Η παρούσα εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Υποέργου 2 "Υπηρεσία ηλεκτρονικών εκδόσεων" της πράξης «Ανάπτυξη Ψηφιακών Υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Αθήνας" και χρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση", ΕΣΠΑ 2007-2013.