Λογότυπο Κεφαλίδας Σελίδας
TEI of Athens eJournals
Ανοικτή Πρόσβαση Ανοικτή Πρόσβαση  Περιορισμένη Πρόσβαση Συνδρομητική Πρόσβαση

Επικοινωνία και διαχείριση πληροφορίας στις υπηρεσίες υγείας: από τον ιατρικό φάκελο στον φάκελο φροντίδας υγεία

Μάρκος Σαρρής, Μανώλης Χρυσάκης, Σωτήρης Σούλης, Μελάνη Γεωργιάδου

Περίληψη


Σε ένα νέου τύπου νοσοκομείο η οργάνωση ενός συστήματος πληροφόρησης και επικοινωνίας παρουσιάζει μια δυναμική προοπτική. Τόσο το είδος όσο και ο όγκος των πληροφοριών που κυκλοφορούν κατά την καθημερινή λειτουργία του νοσοκομείου απαιτούν ένα σύστημα διαχείρισης της πληροφορίας. Πρόσφατα μια νέα ιδέα σχετικά με τον φάκελο φροντίδας υγείας ως κεντρικό σημείο όλων των πληροφοριών έχει γίνει αποδεκτή διεθνώς. Ο φάκελος φροντίδας υγείας στηρίζεται στην ιατρική, νοσηλευτική και διοικητική πληροφορία και επιτρέπει την ολιστική θεώρηση του ασθενούς ως υποκειμένου υγείας. Αυτή η καινοτομία διασφαλίζει παράλληλα την ποιότητα της επικοινωνίας μεταξύ των μελών του προσωπικού υγείας, καθώς και μεταξύ αυτών και των ασθενών. Η ποιότητα της επικοινωνίας αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες που επιδρούν στην ικανοποίηση των ασθενών και του προσωπικού. Αμφότερες η επικοινωνία και η διαχείριση της πληροφορίας ενεργούν θετικά στη συνολική διασφάλιση ποιότητας των υπηρεσιών υγείας

Λέξεις κλειδιά


διασφάλιση ποιότητας, ικανοποίηση ασθενών

Πλήρες Κείμενο: PDF

DOI: 10.18780/hjn.v41i2.2354

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.

Η παρούσα εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Υποέργου 2 "Υπηρεσία ηλεκτρονικών εκδόσεων" της πράξης «Ανάπτυξη Ψηφιακών Υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Αθήνας" και χρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση", ΕΣΠΑ 2007-2013.