![Ανοικτή Πρόσβαση](http://ejournals.uniwa.gr/lib/pkp/templates/images/icons/fulltext_open_medium.gif)
![Περιορισμένη Πρόσβαση](http://ejournals.uniwa.gr/lib/pkp/templates/images/icons/fulltext_restricted_medium.gif)
Νοσηλευτική και κοινότητα
Περίληψη
Το άρθρο αυτό ονοφε'ρεται στα αποτελέσματα ενός ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από παιδιά του Δημοτικού Σχολείου. Οι στόχοι της παρούσας έρευνας ήταν: η ανάδειξη του καταλυτικού ρόλου του Νοσηλευτή και δη του Σχολικού Νοσηλευτή στην Κοινότητα, η απόδειξη της παροχής ότι η αυτοπραγμάτωση του Νοσηλευτή, σαν επιστήμονα και σαν επαγγελματία, δεν είναι μόνο μια εσωτερική υπόθεση, αλλά πρωτίστως μια δυναμική διαδικασία χωρίς τοπικό και χρονικό περιορισμό και η επισήμανση ότι Πανεπιστήμιο είναι φορέας κοινωνικοποίησης και μάλιστα οφείλει να ενισχύει και να ενδυναμώνει κάθε ερευνητική προσπάθεια των μελών του, συνδυάζοντας έτσι τη θεωρία με την πράξη. Η έρευνα αυτή λοιπόν, έδειξε ότι τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου των Σπάτων, διέθεταν κάποιες Βασικές γνώσεις αναφορικά με τους 3 τομείς έρευνας του ερωτηματολογίου: το κάπνισμα, τη διατροφή και την υγιεινή του σώματος. Από την άλλη μεριά, είχαν τελικά ανάγκη μιας πιο μεθοδικής -και όχι επιστημονικοφανούς- ενημέρωσης, που ξεκαθάρισε στο μυαλό τους τι είναι καλό και κακό στον χώρο της υγείας
![Περιορισμένη Πρόσβαση](http://ejournals.uniwa.gr/lib/pkp/templates/images/icons/fulltext_restricted_medium.gif)
DOI: 10.18780/hjn.v37i3.2249
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.