Ανοικτή Πρόσβαση
Συνδρομητική Πρόσβαση
Η συμβολή της νοσηλευτικής διδασκαλίας στην αποκατάσταση ασθενούς με έμφραγμα μυοκαρδίου
Περίληψη
Η διδασκαλία του ασθενούς μετά από έμφραγμα μυοκαρδίου αποτελεί σημαντικό μέρος του ρόλου του καρδιολογικού νοσηλευτή και ξεκινά από τη στεφανιαία μονάδα και συνεχίζεται στο τμήμα, όπως επίσης και στην κοινότητα μετά την έξοδο από το νοσοκομείο. Τα κυριότερα στοιχεία της διδασκαλίας είναι η εκτίμηση των ατομικών αναγκών μάθησης, η αύξηση της κατανόησης και των απαραίτητων δεξιοτήτων και η Βοήθεια για λήψη συνειδητών αποφάσεων, ώστε να αλλάξει ο ασθενής τον γενικότερο τρόπο ζωής του και να Βρει νόημα μέσα από τις εμπειρίες της υγείας και της ασθένειας. Στην παρούσα Βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζονται ερευνητικές μελέτες πάνω στη διδασκαλία έπειτα από έμφραγμα μυοκαρδίου, έτσι ώστε να γίνει αναθεώρηση της πρακτικής των νοσηλευτών και επανεξέταση στην ερευνητική Βάση σε αυτόν τον χώρο. Οι ερευνητικές μελέτες υπό εξέταση απαντούν ερωτήματα, όπως οι ανάγκες μάθησης των ασθενών και η ικανότητα της διδασκαλίας του ασθενούς να αυξάνει το επίπεδο γνώσης του κατά τη νοσηλεία και μετέπειτα στην κοινότητα
Λέξεις κλειδιά
έμφραγμα μυοκαρδίου, διδασκαλία ασθενούς, διδασκαλία για προδιαθεσικους παράγοντες
DOI: 10.18780/hjn.v43i4.2174
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.