Κλινική Επίβλεψη-Ρόλοι, μοντέλα και στρατηγικές που μπορούν να ενθαρρύνουν την αντανακλαστική πρακτική
Περίληψη
Η κλινική επίβλεψη χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν συνώνυμο του ρόλου του μέντορα που προέρχεται από τη νοσηλευτική σχολή αλλά και του εκπαιδευτικού που ανήκει στο προσωπικό του νοσοκομείου. Παρ’ όλα αυτά αποτελεί ένα άλλο είδος βοήθειας των φοιτητών ώστε να κοινωνικοποιηθούν στο νέο τους ρόλο καθώς και στήριξης του διπλωματούχου προσωπικού. Παρ’ όλο που στην νοσηλευτική η κλινική επίβλεψη εκλαμβάνεται σαν έλεγχος και παρακολούθηση, είναι μια σχέση που παρέχει στήριξη απαραίτητη για την ανάπτυξη αυτοπεποίθησης και συνείδησης του εαυτού καθώς και στην απόκτηση ανοιχτού πνεύματος ως προς την μάθηση από την εμπειρία ώστε να επιτευχθεί η αντανακλαστική πρακτική (Hawkins & Shohet, 1989). Τελικός στόχος βέβαια είναι η βελτίωση της φροντίδας του ασθενή. Στην εργασία αυτή θα αναφερθούν σε συντομία οι ρόλοι που μπορεί να παίξει ο επιβλέπων στα διάφορα είδη επίβλεψης όπως είναι η εκπαιδευτική, η υποστηριχτική και η διοικητική επίβλεψη. Επίσης θα αναφερθούν τα διαφορετικά μοντέλα επίβλεψης και οι στρατηγικές επίβλεψης για την ανάπτυξη αντανακλαστικής πρακτικής
DOI: 10.18780/hjn.v36i3.2161
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.