Ανοικτή Πρόσβαση
Συνδρομητική Πρόσβαση
Ο ρόλος του νοσηλευτή εκπαιδευτικού στον κλινικά χώρο κριτική ανάλυση της βιβλιογραφίας
Περίληψη
Η δυσκολία σύνδεσης της θεωρίας με τη νοσηλευτική πράξη αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα προβλήματα στη νοσηλευτική εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτής της νοσηλευτικής καλείται να αναλάβει το δύσκολο αυτό έργο με διάφορους τρόπους, ένας από τους οποίους είναι και η παρουσία του στον κλινικό χώρο άσκησης των φοιτητών. Ο ρόλος αυτός έχει ερμηνευθεί ποικιλοτρόπως, ενώ η βιβλιογραφία φαίνεται να παρουσιάζει μια απογοητευτική μάλλον εικόνα της κλινικής ανάμειξης του νοσηλευτή-εκπαι- δευτικού. Στο άρθρο αυτό επιχειρείται μια ανασκόπηση του κλινικού ρόλου ο οποίος περιγράφεται σε τρεις κυρίως διαστάσεις, όπως: Η κλινική επαφή, οι κλινικές δραστηριότητες και η κλινική αξιοπιστία. Η ανάλυση της βιβλιογραφίας επικυρώνεται σε αδυναμίες και παραλείψεις μεθοδολογικού τύπου, έλλειψη θεωρητικού πλαισίου και σύγχυση εννοιών. Επισημαίνεται συγχρόνως η ανάγκη ανάπτυξης κριτικού πνεύματος που συχνά απουσιάζει από τη νοσηλευτική σκέψη
DOI: 10.18780/hjn.v36i3.2158
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.