Λογότυπο Κεφαλίδας Σελίδας
TEI of Athens eJournals
Ανοικτή Πρόσβαση Ανοικτή Πρόσβαση  Περιορισμένη Πρόσβαση Συνδρομητική Πρόσβαση

Ο ρόλος του νοσηλευτή εκπαιδευτικού στον κλινικά χώρο κριτική ανάλυση της βιβλιογραφίας

Ευριδίκη Παπασταύρου

Περίληψη


Η δυσκολία σύνδεσης της θεωρίας με τη νοσηλευτική πράξη αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα προβλήματα στη νοσηλευτική εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτής της νοσηλευτικής καλείται να αναλάβει το δύσκολο αυτό έργο με διάφορους τρόπους, ένας από τους οποίους είναι και η παρουσία του στον κλινικό χώρο άσκησης των φοιτητών. Ο ρόλος αυτός έχει ερμηνευθεί ποικιλοτρόπως, ενώ η βιβλιογραφία φαίνεται να παρουσιάζει μια απογοητευτική μάλλον εικόνα της κλινικής ανάμειξης του νοσηλευτή-εκπαι- δευτικού. Στο άρθρο αυτό επιχειρείται μια ανασκόπηση του κλινικού ρόλου ο οποίος περιγράφεται σε τρεις κυρίως διαστάσεις, όπως: Η κλινική επαφή, οι κλινικές δραστηριότητες και η κλινική αξιοπιστία. Η ανάλυση της βιβλιογραφίας επικυρώνεται σε αδυναμίες και παραλείψεις μεθοδολογικού τύπου, έλλειψη θεωρητικού πλαισίου και σύγχυση εννοιών. Επισημαίνεται συγχρόνως η ανάγκη ανάπτυξης κριτικού πνεύματος που συχνά απουσιάζει από τη νοσηλευτική σκέψη

Πλήρες Κείμενο: PDF

DOI: 10.18780/hjn.v36i3.2158

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.

Η παρούσα εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Υποέργου 2 "Υπηρεσία ηλεκτρονικών εκδόσεων" της πράξης «Ανάπτυξη Ψηφιακών Υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Αθήνας" και χρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση", ΕΣΠΑ 2007-2013.