Έρευνα σε Μαίες-Μαιευτές για τη γνώση και την εφαρμογή των αρχών του "Διεθνούς Κώδικα Εμπορίας και Διαφήμισης Υποκατάστατων Μητρικού Γάλακτος"
Περίληψη
Ο“Διεθνής Κώδικας Εμπορίας και Διαφήμισης Υποκατάστατων Μητρικού Γάλακτος” (International Code of Marketing of Breastmilk Substitutes)ρυθμίζει τους κανόνες διάθεσης στην αγορά όλων των υποκατάστατωνμητρικού γάλακτος και των σκευών βρεφικής διατροφής. Αφορά κυρίως τα υποκατάστατα μητρικού γάλακτος, το υγειονομικό προσωπικό,καθώς και τις εταιρείες παραγωγής και διανομής των υποκατάστατωνμητρικού γάλακτος. Η εφαρμογή του Κώδικα αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την αξιολόγηση των μαιευτικών υπηρεσιών στην Ελλάδα,αλλά και παγκοσμίως.Η έρευνα που διεξήχθη αφορά την εφαρμογή του Κώδικα και πραγματοποιήθηκε σε Μαίες-Μαιευτές, γιατί εύλογα είναι οι βασικοί συντελεστές της εφαρμογής του στα Μαιευτήρια. Τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν από τις Μαίες και τους Μαιευτές που συμμετείχαν στηνΕτήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Μ.Α., στις 27-1-2008. Από τηνέρευνα προκύπτει ότι ο Κώδικας στη χώρα μας εφαρμόζεται πλημμελώςσε ποσοστό 53%. Η εφαρμογή του Κώδικα είναι ανάγκη να προωθηθείμεταξύ των επαγγελματιών υγείας όλων των εμπλεκόμενων φορέων, μετελικό πάντοτε σκοπό να προστατεύεται, να υποστηρίζεται και να προ-άγεται ο μητρικός θηλασμός και η τεχνητή διατροφή να παρέχεται υπόπροϋποθέσεις.
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.